انتخاب نام برای شرکت و برند | لیست اسم شرکت قابل ثبت

انتخاب نام برای شرکت و برند

اسم شرکت جزو مواردی است که به صورت تخصصی باید قبل از اقدام به ثبت شرکت آن را مدنظر قرار دهید. انتخاب بهترین نام شرکت در آینده نقش مهمی در کسب و کارتان خواهد داشت. از این رو توجه به اسم انتخابی راهی مناسب برای رسیدن به اعتباری درخور تجارتتان است. در ادامه به تشریح ویژگی های نام شرکت می پردازیم و نمونه اسامی قابل ثبت برای شرکت را ارائه می کنیم که راهنمای شماست.

اسم شرکت

اسم برای شرکت باید منحصربه فرد و خاص باشد و برای اولین بار برای نامگذاری شرکت انتخاب شود. باید این را در نظر بگیرید که هر اسم انتخابی باید به صورت آشکارا ویژگی های کسب و کار را توضیح دهد و باعث ایجاد وجه تمایزی با دیگر شرکتها و فعالیت های مشابه باشد.

تمامی این ویژگی ها باید در نام شرکت اتفاق بیفتد و نه در افزونه ها و واژگان جانبی در کنار اسم شرکت، از آوردن کلماتی مانند غرب، شرق، نوین و دیگر موارد اجتناب شود. با ما در ادامه همراه باشید تا لیست کلمات ممنوعه برای نامگذاری شرکت را ارائه کنیم.

اسامی انتخابی در شرکت باید دارای حداقل 3 سیلاب یا 4 سیلاب بوده و از ترکیب اسامی خاص در نامگذاری آن استفاده شده باشد.

بهتر است بدانید در سال های قبل انتخاب اسامی یک یا دو سیلابی امکان پذیر بوده اما امروزه تنها اسامی 3سیلاب به بالا امکان ثبت در اداره ثبت شرکت ها را دارند. برای انتخاب اسم لوکس شرکت می توانید لیست را از کارشناسان انتخاب نام ما دریافت کنید و تنها در چند دقیقه بهترین نام تجاری زیبا را در اختیار داشته باشید.

اسم برند

خلق یک اسم منحصر به فرد برای برند چیزی فراتر از کلمه یا علامت تجاری است بلکه با انتخاب برند مناسب با حیطه فعالیتتان باید سفری طولانی را با تمامی پیچ و خم های آن به دوش بکشید.

گزینش نامی که تمامی مصرف کنندگان بتوانند آن را به راحتی به خاطر بسپارند و ارتباط مناسبی با آن برقرار کنند ابتدای سفر برندینگ است که صرفاً با سپری کردن مسیر پیچیده ثبت برند در آینده ای نه چندان دور می توانید به سودآوری دو چندان برسید.

پس هر اسمی را برای برند نباید انتخاب کنید زیرا تا سال ها اسم برندتان با شما و کسب و کارتان همراه خواهد بود. در ادامه شروط انتخاب نام مناسب برای شما را به همراه لیستی از نام های قابل ثبت و نام های ممنوع برای ثبت راهنمای شما عزیزان خواهیم بود.

اسم شرکت

نکات کاربردی در انتخاب اسم شرکت و برند

انتخاب اسم برند و شرکت مانند انتخاب نام برای نوزادی که تازه متولد شده است می ماند همانطور که یک نوزاد بعد از به دنیا آمدن با انجام رسم و رسومی خاص دارای نامی برای معرفی می شود که هویت وی را می سازد اسم شرکت و برند نیز به صورت نام دارای هویت است و اگر انتخاب آن را ساده بگیرید و بدون فکر آن را برای شرکت یا حتی برندی که تا سال ها با آن خود را معرفی می کنید می تواند از سویی سودآور و از سوی دیگر انتخاب نام نامناسب باعث هزینه های اضافی و دوباره کاری های ثبت اسم شود.

پس یک دفعه و پر قدرت در مسیر انتخاب اسم پیش بروید تا دیگر تشویشی از بابت هک کردن نام خود در ذهن مصرف کنندگان نداشته باشید. ما در موسسه پایش صفر تا صد امور را برای حفاظت از حرفه و صد البته جیبتان راهکارهای موفقیت آمیزی را تنها در یک جلسه ارائه می دهیم. با ما در ارتباط باشید.

ویژگی نام شرکت و برند تجاری

تاجران بزرگ را می شناسید آیا میدانید که تاجران موفق برای پیشرفت کسب و کارشان اسامی جسورانه ای را انتخاب می کنند تا با به سر زبان آمدنشان اعتبار کسب کنند! این یک راهکار مناسب برای دیده شدن است.

شما باید این موضوع را بدانید اسم شرکت و برند شما در واقع هویت شما برای سال ها است که یک اشتباه و گزینش نام نامناسب می تواند پشیمانی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای نام نهادن یک تجارت لازم است نامی اشنا را انتخاب کنید. برای مثال تولیدکنندگان گوشی های همراه بین المللی اسم هایی آسان و آشنا را برای تلفظ راحت تر انتخاب می کنند که خود جزو مزیت هایی برای آشنایی مشتریان از نمونه های مختلف محصولات می شود.

اسم انتخابی برای کسب و کار باید دارای معنی و مفهوم بوده که حس خوبی را در مخاطبین ایجاد کند.

بهتر است در نامگذاری شرکت و برند از اسامی کالاهایی که قبلاً تولید کرده اید یا در دست تولید دارید استفاده نکنید زیرا باعث تداخل در برند و محصولات شما می شود. اسم خوب به منزله شخصیت برای حرفه شما به حساب می آید که در مسیر هویت بخشی نقش به سزایی را ایفا می کند.

اسامی سه سیلابی برای شرکت

انتخاب اسم این روزها امری تخصصی شده زیرا به دلیل پیشرفت تکنولوژی افراد نیز دنبال انتخاب بهترین و لوکس ترین نام ها هستند. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که دید بازی به آینده دارید و درجه ریسک پذیری بالایی برای انتخاب نام های جدید و به روز دارید باید از اسامی سه سیلابی و دارای معانی خاص و خلاقانه استفاده کنید. البته این را در نظر بگیرید بر اساس قانون های وضع شده در تجارت تنها مجاز به انتخاب نام های با معنی و مفهوم هستید و بهتر است اسامی نامفهوم را برای شرکت و تجارتتان انتخاب نکنید.

نمونه اسامی سه سیلابی را می توان شرکتی مانند دیجی کالا را مثال زد که با نام شرکت نوآوران فن آوازه به ثبت رسیده اند و ما این روزها اکثر خریدهای اینترنتی خود را تنها با چند کلیک در دیجی کالا انجام می دهیم اما کمتر کسی هست که این سیستم فروش را با نام سه سیلابه ثبت شده آن صدا بزند و این نام تنها در قراردادها و صورتحساب ها و فاکتورها درج می شود.

در واقع دیجی کالا نام برند این شرکت است که بر سر زبان ها افتاده و از سه سیلاب تشکیل شده. اگر می خواهید از راه کنار هم قراردادن کلمات و سیلاب های با معنی یک نام برای شرکتتان ایجاد کنید ما در پایش همیشه همراه و پشتیبان شماییم و با تجربه ای که در زمینه انتخاب نام در این سال های فعالیت خود به دست آوردیم می توانیم بر اساس سلایق و موضوع فعالیتی که در حال انجام آن هستید هویتی نوظهور و به یاد ماندنی در اذهان عموم برایتان رقم بزنیم پس هر جا به مشاوره انتخاب نام شرکت فکر کردید ما را به یاد بیاورید تا بهترین اسامی سه سیلابی به بالا را به رایگان و تنها در چند ثانیه کوتاه به شما عزیزان ارائه کنیم تا هویت بخش حرفه شما باشد.

اسامی چهار سیلابی شرکت

اسامی چهار سیلابی شرکت

برای انتخاب اسامی شرکت باید نکاتی را مد نظر قرار داد و با پیشبرد استراتژی های خاص در مسیر تجارت پیشگام شوید. نمونه ای از این استراتژی ها را برای انتخاب نام شرکت و برند را در چند سطر کوتاه بیان می کنیم که بدانید از کجا شروع کنید و در چند گام به بهترین بازدهی برسید. اولین و مهم ترین اصول انتخاب نام مناسب چهار سیلابی برای شرکت خودتان به حتم در نظر گرفتن اصل لانه کبوتری است! حال شاید بپرسید این مبحث چه ربطی به گزینش نام مناسب دارد؟

در جواب به این سوالتان باید مذکور شویم نام شرکت یک ساختار خاص و هدفمند دارد و باید تمامی آنچه در اینده امکان اتفاق افتادن را دارد برای گسترش کسب و کارتان در نظر بگیرید. این اصل نیز در زمینه پیش آمدهایی که امکان اتفاق در آینده دارد و تاثیراتی که می تواند یک نام مناسب بر حرفه و معرفی شما بگذارد اشاره دارد.از سویی دیگر انتخاب نام با 3سیلاب یا 4سیلاب ابدی با ظاهر و نمونه ای که با محصول به بازار عرضه می شود همسو باشد. یعنی چه؟!

یک نام زمانی بر ذهن و دیده افراد ثبت می شود که فرد با دیدن آن نام یا آرم تجاری از طریق تبلیغات یا در بازار فروش به یاد تجارت تحت سلطه آن بیفتد. در واقع در تمامی مسیر تجارت با دیدن نام می تواند تشخیص مشتریان را برانگیخته کرده تا برای تهیه محصول یا خدمات پیش قدم شوند و به نوعی مشتری وفادار سیستم بازرگانی یک شرکت تجاری باشند.

بهتر است در زمان انتخاب نام مناسب شرکت در هر 4سیلاب انتخابی از آوردن نام کالاها یا خدمات پرهیز کنید زیرا هر سیلاب باید مجزا از ماهیت محصول باشد تا بتواند با اسمی خاص عرضه شود. همچنین داشتن آوای زیبا می تواند در جز به جز اسامی سه سیلاب یا چهارسیلابی شرکتتان نقش داشته باید.

تمامی نکاتی که در بالا ذکر کردیم راهنمایی بود تا بتوانید بر اساس اصول و قاعده خاص نام مناسبی را حال چه سه سیلابی یا چهار سیلابی برای شرکت انتخاب کنید تا اهدافتان را با موفقیت در آینده دنبال کنید. برای دریافت لیست اسامی می توانید از تبحر و تجربه کارشناسان ثبت پایش بهره ببرید.

اسامی خلاقانه برای برند

هر نامی که بر روی محصولات گذاشته می شود باید ملاک خاص و خلاقانه بودن را دارا باشد و آن را در مسر رسیدن به تبلیغات کارا سوق دهد. اسامی خلاقانه برای برند موضوعی است که برای یک تجارت 10 ساله باید قبل از هر چیزی به آن بپردازیدو تنها در این زمان درهای تجارتی سودمند را به روی خود باز کنید.

هر چقدر تعداد اسامی زیبا برای حرفه تان را ملاک قراردهید می توانید ایده های تبلیغاتی و معرفی بهتری را پیاده سازی کنید. نمونه اسم برند های معتبر و قابل ثبت را در ادامه متن زیر می خوانید که می تواند راهنمای دقیق و مشاوری کارا برای شما باشد. در صورت داشتن هر سوالی در زمینه برندینگ می توانید روی تخصص ما حساب کنید.

انتخاب اسم هنری برند

اسم برند هنری این روزها جزو موضوعات پر طرفدار است که بیشتر متقاضیان برندسازی را به سمت خود می کشاند. برند هنری می تواند وجهه خاصی از تجارتتان را نمایان سازد. اسم های هنری مانند یک رنگ جذاب و در چشم می تواند شما را بولد کرده تا از دور و با شنیدن نامتان یادآور خاص بودن برندتان شوید. برندی هنری انتخاب کنید تا به کمک آن بتوانید خود را فردی امروزی معرفی کنید. البته مواردی نیز در رد اسامی برند دخیل هستند که باید آن ها را در نظر بگیرید و برای جلوگیری از پیش آمدن آنها از تجربیات و تخصص کارشناسان استفاده کنید.

اسم شرکت معماری

اسم شرکت معماری

برای معروف شدن در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی باید بهایی را بپردازید و به نحوی درست و حرفه ای عمل کنید که بتوانید در زمره شرکتهای حرفه ای قرار بگیرید.

در کل پارامترهای مرتبط با پیروزی در عقد قراردادهای معماری و مهندسی را در چند بخش می توان گنجاند که مهم ترین آن ها رضایتمندی مشتریان است که با ارائه خدمات بهینه و با کیفیت و صد البته با برند خاص خود می توانید اعتبار دوچندان کسب کنید.

مواردی مانند نظم در انجام امور، تحویل پروژه به موقع، ارائه ایده های نوین قابل انجام، هزینه های به صرفه برای پروژه های معماری باعث می شود شما کارفرمایی موفق و با تعهد به چشم بیایید.

شاید انتخاب نام برای تجارت توسط خودتان امری وسوسه کننده باشد اما باید بدانی حرفه شما نشانه اعتبار و بازخوردهای شماست و در آینده اگر حرفی از پروژه های عمرانی شود نه نام شما درج می شود و نه نام هیچ شخص دیگر و تنها نام شرکت و برندتان است که به صورت هویت در می آید و باعث شناس شدن شما می شود.

حال اگر در رشته معماری شرکتتان را فعال کرده اید با سیل عظیمی از نام های با مسمی و مفهوم خاص مواجه می شوید که خود امکان سردرگمی را برای شما افزایش می دهد.

ما در اینجا آماده ارائه لیست اسامی پیشنهادی برای نام گذاری شرکت معماری شما هستیم. تنها یک زنگ می تواند سال ها تجربه کاریتان را محفوظ کند و راهنمای صفرتا صد شما باشد.

نمونه اسم خاص برای شرکت معماری

شرکت معماری معماران شرکت معماری عزیز شرکت معماری آثار شرکت معماری شرکت سازه معماران وینتون شرکت معماری آیبک
شرکت معماری کماندار گروه منابع معماری شرکت معماری اتکینز معماری محور شرکت معماری بهترین شرکت معماری آییژ
طراحی کانن شرکت معماری طراحی دانش معماران الماس شرکت معماری گران شرکت معماری دریاچه شرکت معماری آموت
شرکت معماری بین المللی شرکت معماری دالی شرکت معماری سه بعدی شرکت معماری پایت استودیو شن شرکت معماری هورخش
شرکت معماری آمود شرکت معماری تچرا شرکت معماری مهرازان شرکت معماری رادیس شرکت معماری آنامیس شرکت معماری آریتا
شرکت معماری آذین شرکت معماری آونگ شرکت معماری ارژن شرکت معماری اورنگ شرکت معماری اوستا شرکت معماری ایاز
شرکت معماری بوژان شرکت معماری بهتاش شرکت معماری بهدیس شرکت معماری پرنیا شرکت معماری توژال شرکت معماری دیاکو
شرکت معماری چالاک شرکت معماری تاویار شرکت معماری تینو شرکت معماری چوبین شرکت معماری داد مهر شرکت معماری ژیوار
شرکت معماری سورن شرکت معماری سولان شرکت معماری شمین شرکت معماری فرین شرکت معماری فرنیا شرکت معماری کاراکو
شرکت معماری کابان شرکت معماری کامجو شرکت معماری گزل شرکت معماری ورتا شرکت معماری آبدوس شرکت معماری آتروپات
شرکت معماری آسا شرکت معماری اَترس شرکت معماری اردوان شرکت معماری اَرشان شرکت معماری باتیس شرکت معماری بَرازمان
شرکت معماری بَرسام شرکت معماری هوبا استودیو معماری نکستا دیزاین گروه معماری کارند شرکت معماری هیرادانا شرکت معماری ری را

شرایط انتخاب اسم شرکت و برند

اسامی انتخابی برای شرکت باید دارای شروط خاص باشد که دانستن آن ها می تواند راهنمای دقیق اشخاص در مسیر گزینش بهترین نام کسب و کار باشد. شروط نام های قابل ثبت را در ادامه می خوانید.

  • ریشه فارسی داشته باشد و کلمات لاتین در آن بکار نرفته باشد.
  • منافاتی با شئونات اسلامی نداشته باشد.
  • تکراری نباشد.
  • در صورتی که از ارقام ریاضی در نام گذاری استفاده شده آنها باید به حروف درج شود.
  • از عناوین مختص به مکان های دولتی مثل ایثارگران که در نظارت سازمان بنیاد شهید است استفاده نشود.
  • از اسامی و عنوان های مختص به شعرا و دانشمندان عصر حاضر استفاده نشود
  • عدم نامگذاری شرکت با اسامی مخفف شده
  • استفاده نکردن از کلمات ابتدایی که از کلمات اختصاصی مثل ام دی اف

عناوین ممنوع برای نام گذاری شرکتها

عناوینی که برای اسم شرکت انتخاب می کنید باید شامل موارد خوانا و دارای مفهوم باشد، همچنین در این بین بر اساس قوانین این امکان وجود ندارد که از بعضی از اسامی استفاده کنید، این اسامی شامل مواردی است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

نام گذاری عناوینی مانند موارد زیر در نامگذاری اسم شرکت ممنوع است:

ملی ایران ملت کشور انتظام نظام نفت پتروشیمی
دادگستر بنیاد سازمان مرکز بهزیست بانک بسیج جهاد
آسانسور آژانس ایثار ایثارگران شاهد شهید آزاده جانبازان
تکنو فامیلی فیلتر میکروبرد تست استار مدرن پیک
امنیت کارواش فانتزی اقتصاد میهن دکوراسیون هدف دیتا
تکنیک سپاه تکنو تکنولوژی مونتاژ ایتال کنترل متریک

نمونه اسم شرکت و برند

100 اسم لوکس و خاص پیشنهادی برای شرکت را می توانید در ادامه دریافت کنید. انتخاب بهترین اسم شرکتتان می تواند اعتبارتان را دو چندان کند از سویی دیگر انتخاب نام نامناسب برای کسب و کارتان باعث می شود هرچه رشته کرده اید پنبه شود و بدی این موضوع را می توان نامگذاری سال های طولانی این نام بر روی کسب و کار تجاری شما دانست. پس لیست زیر را در جایی ذخیره کنید تا با انتخاب نام مناسب حرفه تان که به دلتان بشیند بقیه سالهای تجارتتان را پیش ببرید.

اسم شرکت با الف

اسم معانی اسم معانی
آپامه خوشرنگ ارشک شاه سلسله هخامنشی
آترا آتشین، آذرین، سرخ رو و زیبا اردوان نگهبان درستکاران
آترین زیبا و پر انرژی استانس پسر داریوش دوم
آدا پاداش مینوی، سزا، نیرو ابرسام نام وزیر اردشیر بابکان
آگرین به رنگ آتش اورنگ تخت پادشاهی، شکوه
آژند نام گل ایزد راد بخشش و عطای خدا
آتوسا قدرت و توانمندی اسپیتمن سرداران ایرانی در هخامنش
آدرینا آتشین، سرخ رو ارجاسب دارنده اسب با ارزش
آراگل آراینده گل ها افران خلق شدن
آرتیستون دختر کورش بزرگ ارسن مجمع، بزم
آرمیتا عشق پاک ایلکین اولین ، نخستین
آسا وقار و ثبات ایلهان امپراطور، حاکم
آماندا دوست داشتنی اوکتای نامدار، مشهور
آندیا نام زن اردشیر ساسانی اوژن از بین برنده دشمن
آنوشا دین و آیین ابرار نیکان، نیکوکاران
آوا ندا و صدا اورامان منطقه کوهستانی در کردستان
آوینا دختر پاک اوراز قله، بلندی
آییژ شراره آتش اردکام آرزوی پاک و مقدس
اریکا مرتبط با زمین ارون شاد و شادمان
اِستاتیرا همسر داریوش سوم الین هم نژاد و هم خون
ایرسا رنگین کمان افشید شکوه خورشید

اسم شرکت با ب

باستیان بردبار، شکیبا بامی درخشان
بردبار شکیبا، با حوصله برزآفرید آفریده با شکوه
برهون خرمن ماه بنیتا دختر بی همتا
بهدیس میوه ای خوش عطر و بو بهین بهترین ، نیکوترین
بهنیا نیکنژاد، دارای اصل و نسب برزین آتش
بارمان شخص محترم و لایق برساوش صورت فلکی با ستاره درخشان
باتیس دژبان زمان داریوش سوم بهیاد دارنده بهترین یاد
برانوش شخصیت شاهنامه برکان کوه آتشفشان
باریسان نام قبیله ای باگرو تندباد
باژه نام سردار سپاه ایرانی بانیپال نام بزرگترین پادشاه آشور
براخاس دوست دانا و عاقل برچاو زیبا
برام خوشبو برزام نام جد مانی
بارسین منسوب به پارسی بهرمان نوعی یاقوت سرخ
بهاور قیمت، گرانبها بهین بهترین ، نیکوترین

اسم شرکت با پ

پادمیرا جاویدان، نگهبان مهر پادنا بخش‌های تابعه شهرستان سمیرم
پادینا گل پونه یا پودینه پاردیس پردیس، بهشت
پارنا نام قله‌ای در نزدیکی پل دختر پارند نگهبان گنج و خواسته
پاکفر باشکوه پاک پالیز باغ
پانتی همسر آریاسب از سرداران کوروش پایون زیور، آرایش

اسم شرکت با ت

تانیا یگانه و بی مانند ترنیان سبدی که از شاخه های بید
تروند میوه تازه رسیده تابناک جذاب و شاخص
تاتیانا پرنده شکاری تارادیس مانند ستاره
تافته گداخته، درخشنده و تابناک تالین پایتخت کشور استونی
تذرو خروس صحرایی، تورنگ ترند  صعوه، مرغی کوچک
تشتر خدای باران، نام ستاره شعرا تکاو  آهنگ های نامی باربد
تکتا بیهمتا، یکتا توتک طوطی، نی لبک، گنجینه
تیدا فروغ، بخشنده تیراژه رنگین کمان، قوس و قزح
تیسا خالی، تنها تیوا ناز و کرشمه
تاجلی زن زیبا، تاج بانو تامای ماه تمام، ماه کامل
تاشا معنی یار و شریک تامیما منزه، پاک
تی تی شکوفه تیما دشت و صحرا، هامون

اسم شرکت با ج و چ

جانانه دوست داشتنی جهانتاب نور دهنده جهان
جهان آوا صدای گیتی جمانه دانه مروارید
جنان بهشت؛ باغها چمان خرامان، رونده
چمانه پیاله شراب چهرزاد نژاد و اصیل
چهرمینو چهره‌ای زیبا چون بهشت چوک چشمه
چیستا نام فرشته دانش و معرفت چام ناز و عشوه

اسم شرکت با د و ر

دارینا زرگر، طلاساز دالیا نوعی از گلِ کوکب
دایانا زیبا روی، زیبا و گرانمایه درتا همتای دُر
دل آویز دلنشین، محبوب درفشان درخشان و روشن
دارینه نام روستایی در نزدیکی سقز دادآفرید از داد آفریده شده
رابو نام گلی از گلهای بهاری رابیا مشهور، نامدار
راتا نام فرشته ای رازان نام روستایی در نزدیکی خرم آباد
رامشین نام روستایی در نزدیکی سبزوار راوش نام ستاره مشتری
راویس صاحب جاه و جلال رایکا محبوب، مطلوب

اسم شرکت با ز و ژ

زانوس نام یکی از رود چالوس زامیر  آواز
زرتا همتای زر، درخشان و زیبا زردیس به شکل زر
زرکا گیلکی نوعی پرنده زرمان  مانند زر، بسیار زیبا
زرین همای همای زرین، آفتاب زگما نام پلی در زمان سلوکیان
زمیرا بلبل زوفا گیاهی پایا و معطر
زیبان زیبا، خوشایند زینا لقب تهمورث پادشاه پیشدادی
زوشا زیبا، نیکو، دلربا زیوین نقره‌ای، نقره گون
ژاسمی یاسمن ژالانه رنگین کمان، قوس و قزح
ژالین شعله آتش ژامک از نامهای باستانی، آینه
ژانیا از نامهای باستانی ژانین نام دریاچه‌ای در یونان
ژاوا جاوه نام قسمتی از اقیانوس هند ژاییژ شراره آتش
ژوان زمان، میعاد، ملاقات ژیکان زلال و شفاف، زیبا
ژینوس باهوش، نابغه، ژینا ژیوار نام کوهی در اورامان

اسم شرکت با س و ش

سابو هاله، خرمن ماه ساتی نام فرشته نگهبان ارواح
ساتیا از نامهای باستانی ساتین  محبوب و دوست داشتنی
سارنگ نام سازی مثل کمانچه سارنیا خالص، پاک، منزه
سالینا منسوب به سال سامه عهد، پیمان، جای امن و امان
سانوا دختر خوش سخن ساوی با ارزش، گرانمایه
سبارو کبوتر سپیتا سفیدترین و پاکترین
سداب نام گیاهی سَرور فرمانده، رئیس
شادبهر خوشحال شادرو شادمان و مسرور
شادلی شاد روی نرمخو و آرام شادلین نرمی و ملایمت
شادور شادمان، خوشحال شارین متمدن، شهرنشین

اسم شرکت با ف و ک و گ

فاتن فتنه انگیز فارا نام کوهی
فایدیم گل نیلوفر فربو عطر شکوه و منزلت
فرتوک پرستو فرپرک شب پره
کاشین  نام محله در شمال ایلام کامیشا خوشحال، سرزنده
کوهینه پونه کیارا اندوه و ملالت
کیانا طبیعت کژال غزال، دختری با چشمان زیبا
کوچیار یار کوتاه قد کامدل از نام های برگزیده
کیمیا کاساندان همسر کورش بزرگ
گراناز گران ناز گشتا بهشت، پردیس
گلاسا مانند گل گُلان منسوب به گل
گلبن  بوته یا درخت گل گلپاد نگهبان گل

اسم شرکت با ل و م

لادبن بوته گل، گلبن لاون نام جایی در شاهنامه
لبینا لحنهای قدیم موسیقی ایرانی لتکا باغ، باغچه
لیان درخشنده لیسا نام روستایی در نزدیکی قزوین
لمیا لمیا لامیا شهری نزدیک خلیج لامیا
لیدا مهسیما لاله وش  از نام های برگزیده
ماتیسا در گویش مازندران ماه تنها ماتینا نام ساتراپ نشینِ
مارتا فناپذیر، دنیایی مانِلی بمان برایم
ماهانا منسوب به ماهان ماه جهان زیبای جهان
ماهنگار معشوقه‌ی زیبارو مایسا نام گیاهی کوچک
مروا فال نیک و دعای خیر مژان نرگس نیمه شکفته

اسم شرکت با ل و م 

لادبن بوته گل، گلبن لاون نام جایی در شاهنامه
لبینا لحنهای قدیم موسیقی ایرانی لتکا باغ، باغچه
لیان درخشنده لیسا نام روستایی در نزدیکی قزوین
لمیا لمیا لامیا شهری نزدیک خلیج لامیا
لیدا مهسیما لاله وش  از نام های برگزیده
ماتیسا در گویش مازندران ماه تنها ماتینا نام ساتراپ نشینِ
مارتا فناپذیر، دنیایی مانِلی بمان برایم
ماهانا منسوب به ماهان ماه جهان زیبای جهان
ماهنگار معشوقه‌ی زیبارو مایسا نام گیاهی کوچک
مروا فال نیک و دعای خیر مژان نرگس نیمه شکفته

اسم شرکت با ن و و 

ناربن درخت انار ناردانا دانه انار
نارملا شکوفه گل انار نارمیلا شکوفه، غنچه
نارو پرنده‌ای خوش آواز همانند بلبل نارین منسوب به نار، تر و تازه
نازان فخرکننده، نازکننده وانیا هدیه با شکوه خداوند
ورجا بلندمرتبه، ارجمند ونوشه در گویش مازندران گل بنفشه
وهان جمع خوبان، بهان وهرو خوبروی
ویستا دانش و فرهنگ وینا رنگارنگ، همچنین روشن و آشکار
ویونا نام روستایی در نزدیکی کاشان وانوش دریاچه وان
وارتوش نام گلی سرخ و ظریف وانیار با سواد
وچان زمان استراحت کوتاه وریشه درخشش، برق
وشان کاشتن، تکان شدید وندا زن و دختر باسواد
ونوش گل بنفشه ویانا فرزانگی، بخردی، دانایی
وهوگون خوشبو، معطر، خوشرنگ وِستا دانش

اسم شرکت با ه و ی

هرانوش دختر آتش هلناز زیبارو و خوشبو
همافر دارای شکوه همایی هوآفرید خوش ستوده، خوش آمرزیده
هوبخت خوشبخت هوپاد نگهبان خوب، نیک سرشت
هوتس نام دختر کوروش پادشاه هخامنشی هوتوس همسر داریوش و مادر خشایارشا
هوده راست، درست هورام پیرو خوبی، انسان شاد
هورتاش چون خورشید نورانی هورداد داده خورشید
هورفَر دارای فر و شکوه هوزاد خوب زاده، اصیل
هوزان نرگس نو شکفته هوشبام سپیده دم
هوپاد خوب نگهداری شده هوروَش از نام های برگزیده
هیلا پرنده‌ای شکاری کوچکتر از باز هفیان آرام گرفتن
هلپرین رقصیدن هناو زهره، شجاعت
هیژان  ارزیدن، جنبیدن هینا ماهر
هوفر نام خواهر یوئشتا هلیله نام درختی
یوتاب نام خواهر آریوبرزن پادشاه آذربادگان یسنا پرستش، بخشی از اوستا
یاشیل سبز کبود، سبز چمنی، کبود یکمال ثروت تقسیم نشده
یکیتی اتحاد، همبستگی یافا زیبایی، جمال

ایده برای اسم شرکت و برند

در دهه شصت به دلیل زیاد بودن تعداد فرزندان والدین زیاد برای انتخاب نام فرزندان زمان نمی گذاشتند و نام های تکراری را با پسوند یا پیشوند بر روی فرزندان خود می گذاشتند و این موضوع خود باعث تکراری شدن تمام نام های آن زمان شده بود.

این موضوع به صورتی بود که شاید شما هم با یک سر زدن به نام های افراد در فامیلتان این موضوع را لمس کنید که نام های تکراری بسیار بوده حتی گاهی از یک نام چندین نفر نامگذاری شده اند.

اما حال زمانه تکرار نیست و هزاران اسم با معانی زیبا از ایرانی گرفته تا لاتین بر روی افراد گذاشته می شود و پشت هر اسم تحقیق پدر و مادر است که معمولاً دنبال نام هایی هستند که قبلا کسی در خانواده از آن استفاده نکرده اند.

انتخاب اسم برند و شرکت نیز به مانند نام افراد دارای خصوصیات و هویتی منحصر به فرد است که باید در انتخاب آن نهایت دقت را به عمل آورد.

انتخاب نام شرکت رسم و رسومی دارد که در آن عجله و سهل انگاری جایی ندارد. اگر می خواهید چندین سال نام مناسب را باری حرفه خود در اختیار داشته باشید و به راحتی و از ته دل با نام احساس خوشایندی داشته باشید کار را به کاردان آن بسپارید.

بله کاردانان و تیم انتخاب نام در مجموعه های حقوقی در این زمینه بر اساس تبحری که دارند می توانند انتخاب نام جدید و مناسبتان را بر عهده بگیرند، یکی از این موسسات با تجربه در زمینه انتخاب نام، ثبت پایش است که با داشتن تیم فوق حرفه ای خود تنها در یک جلسه حضوری یا آنلاین لیست چندین نام را به شما ارائه می دهد و شما با برآورد و بالا و پایین کردن لیست نام ها بهترین نام را در حوزه کاریتان بر می گزینید و دیگر نیازی به مراجعه به موسسات و افراد کم تجربه نیست.

زیرا نداشتن تبحر در مسیر انتخاب نام باعث رد نامتان شده و کار شما را چندین برابر می کند. در اینجا بهتر است به این مثال بسنده کنیم که از قدیم ورد زبان بوده و در خصوص انجام امور نیز بسیار صدق می کند ، از قدیم می گویند خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج. پس خشت اولتان را به درستی برگزینید.

اسم شرکت و برند نیز باید بر اساس اصول و قوانین اداره ثبت شرکت ها گزینش شود، این را در نظر بگیرید هر اسم جذابی به این معنا نیست که می توان آن را به ثبت رساند.

مراحل انتخاب اسم شرکت

برای انتخاب نام مناسب باید ابتدا استعلام انجام دهید و با قراردادن 3 سیلاب (کلمه) با معنی و جدید لیست نام های مدنظرتان و صد البته هماهنگ با حیطه فعالیتتان انتخاب کنید. در این مسیر کارشناسان حقوقی ثبت پایش راهنمای شما عزیزان خواهند بود و تنها در یک تماس تلفنی و یا حضوری با شما بهترین نام شرکت را ارائه خواهند کرد تا خیالتان را آسوده کنند.

اگر بفکر بهترین نام خاص شرکت و برندتان هستید با شماره تماس 02633193 تماس بگیرید و لیست اسامی را با مشاوره رایگان ازما بگیرید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12  +    =  16