اداره ثبت شرکت ها | آدرس اداره ثبت شرکتها به همراه تلفن

اداره ثبت شرکت ها

این روزها با افزایش مراجعات برای ثبت شرکت و وقت گیر بودن پروسه ثبتی، اداره ثبت شرکت ها اقدام به تعبیه سازی سامانه ای اینترنتی برای متقاضیان کرده که با مراجعه به آن می توان داشبورد مختص به خود را داشته باشند و آن را سایت اداره ثبت اسناد و املاک نام نهاده.

بهتر است بدانید ثبت شرکت تنها یکی از اقداماتی است که می توان آن را در اداره ثبت شرکتها انجام داد. در ادامه متن زیر نکات تخصصی در زمینه اداره ثبت شرکتها و آدرس آن ها را به شما ارائه می کنیم.

معرفی سامانه اختصاصی ثبت شرکتها

درخواست اشخاص حقیقی مبنی بر ثبت شرکتها باید در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت و پیگیری شود. متقاضیان ثبت شرکتها می توانند به صورت غیر حضوری و کاملاً آنلاین اقدام به ثبت شرکت کنند، با توجه به اهمیتی که درج مدارک در سامانه اداره ثبت شرکتها دارد باید گفت میز خدمات اداره ثبت شرکت ها با هدف ایجاد بستری برای فعالیت های تجاری و غیرتجاری می تواند بازرگانان را برای دستیابی به اهدافشان یاری کند.

در سال های قبل برای ثبت شرکت افراد باید مراجعه حضوری و تشکیل پرونده های فیزیکی را با مراجعه به اداره ثبت شرکتها انجام می دادند، همین امر باعث می شد مراجعه حضوری در این سازمان و دردسرهای آن افزایش یابد، از سویی امکان اشتباه در رسیدگی به پرونده ها و خدمات تاسیس شرکت زیاد می شد.

با راه اندازی سامانه اداره ثبت تمامی مراحل را کاملاً غیر حضوری انجام دهید و تنها در زمان انتشار آگهی روزنامه رسمی مستلزم حضور در دفاتر رسمی خواهید بود.

معرفی سامانه اختصاصی ثبت شرکتها

خدمات سامانه اداره ثبت شرکت ها

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که خدمات غیر حضوری در اداره ثبت شرکتها چیست حال می خواهیم به سوالات شما در زمینه آدرس سایت اداره ثبت و خدماتی که در قسمت های مختلف این سایت برای متقاضیان جای گذاری شده پاسخ دهیم.

در تمامی استان های ایران سایت اداره ثبت شرکتها یکسان بوده و با مراجعه به سایت اداره ثبت به نشانی irsherkat.ssaa.ir می توان از خدمات غیر حضوری اداره ثبت بهره برده که تاسیس شرکت و تمامی امور مرتبط با آن را می توانید در این سامانه مشاهده کنید.

در سامانه مختص به ثبت شرکتها هفت بخش گنجانده شده که به صورت خدمات اشخاص حقیقی و حقوقی از تاسیس شخصیت حقوقی ، ارائه اظهارنامه دفاتر پلمپ، پیگیری و انصراف از درخواست های حقوقی را در برمی گیرد.

خدمات غیرحضوری اداره ثبت شرکت ها

  • ثبت انواع شرکتها، موسسه های غیرتجاری، نمایندگی ها
  • ثبت تغییرات در شرکتها
  • پذیرش اظهارنامه های مربوط به پلمپ دفاتر قانونی
  • تسلیم اطلاعات عمومی شرکتها
  • پذیرش اظهارنامه مربوط به دفاتر تجاری
  • پیگیری درخواست های ثبت شرکتها
  • تسلیم مدارک المثنی ثبت شرکت

خدمات حضوری در اداره ثبت شرکت ها

در صورتی که به هر دلیلی اشخاص نتوانند از خدمات غیرحضوری بالا در سامانه بهره ببرند و یا در طول پیمودن مراحل ثبت، با مشکل مواجه شوند و این امکان وجود نداشته باشد که انها را از طریق سایت ثبت شرکت ها پیگیری کنند، باید آن ها را به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت رجوع دهند.

در مواردی که درخواست دریافت گواهی های المثنی از مدارک مربوط به شرکتها به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت استان متقاضیان تحویل داده شود و از سوی کارشناسان حکم تایید ارائه شود، نیاز به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکتها احساس می شود.

انواع شرکتهای ثبتی در اداره ثبت شرکتها

شرکتهای تجاری را باید در اداره ثبت شرکتها به ثبت رساند، در قانون تجارت ایران شرکتهای تجاری به 7 نوع طبقه بندی شده اند که شامل شرکتهای با مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، تضامنی، نسبی، تعاونی و مختلط سهامی و غیرسهامی که برای ثبت هرکدام بر اساس تصمیم شرکا باید در اداره ثبت شرکتها پروسه را به اتمام رسانید.

این روش ها را میتوان اینگونه تعبیر کرد که با ارائه مدراک قبل از ثبت شرکت مورد نظر با مراجعه به سامانه اداره ثبت فرم های پذیش و بازرسی را انجام خواهید داد.

حال این پروسه را مکی توانید به شخصه و یا با مشاوره حقوقی کارشناسان ثبتی و حقوقی انجام دهید. موسسه پایش بهترین گزینه برای رسیدن به اهدافتان خواهد بود تنها کافی است با ما در تماس باشید و صفر تا صد راهکارهای دقیق ثبتی را در اداره ثبت شرکتها بیاموزید.

روش های ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها

ثبت شرکت راهکاری مناسب جهت قانونی شدن تجارت افراد است در این بین برای ثبت شرکتها تجاری راهکارهای متفاوت وجود دارد که با رعایت آن ها می توان در کم ترین زمان شرکت را ثبت کرد. روش های ثبت انواع شرکت را می توان مراجعه شخص نماینده شرکای شرکت و وکیل مجرب به شمار آورد.

در این بین پیشنهاد ما برای دستیابی به اهدافتان بهره مندی از تجارب کارشناسان و وکلای پایه یک است زیرا پیچیدگی امور ثبت شرکتها در مقایسه با سودآوری شرکت می ارزد که کمی هزینه خرج کنید تا جاپایی سفت را در تجارت ایجاد کنید و از لغزش های آتی تجاری خود بکاهید.

آدرس اداره ثبت شرکتها کجاست

آدرس اداره ثبت شرکتها کجاست

اداره ثبت شرکتها در هر استان دارای ساختمان مجزا بوده که بنابه استان موردتقاضا باید به نزدیکترین اداره ثبت شرکت مراجعه کنید.  در ادامه آدرس های شهرستان های پرتقاضای ثبت شرکت را به شما ارائه می دهیم تا در صورت نیاز به مراجعه حضوری لیستی از آدرس های ادارات ثبتی را با خود به همراه داشته باشید و بدانید هر لحظه با مراجعه به آدرس ادارات ثبت شرکتها از شروط و قوانین حقوقی اطلاع پیدا کنید.

آدرس اداره ثبت تهران و شماره تلفن ادارات ثبت شرکتهای سایر استان ها

مراکز استان ها آدرس اداره ثبت شرکت تلفن اداره ثبت شرکت
تهران تقاطع بلوار میرداماد و بزرگراه مدرس پلاک ۶۷۹ 021-22268917-19
 کرج خیابان مطهری، قبل از تقاطع نبوت 026-32506382
مشهد استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان بهار 051-38586232
تبریز استان تبریز، خیابان استاد عابد تبریزی 041-34484124
قشم چهار راه پردیس 076-35243601
کیش قشم، برج صدف، طبقه سوم، واحد 302  076-44453386
شیراز جنب اداره همیاری شهرداری های استان فارس، خیابان کریم خان زند 071-36320917
خرم آباد خیابان شصت ‌متری، بلوار شهید فرشاد شفیع ‌پور، خیابان بیست‌ و چهار متری شهید چمران، خیابان شهید جهان‌ آرا 066-33244483
اصفهان خیابان کاوه، اول خیابان جابر انصاری، جنب بانک صادرات 031-34410247
ایلام بلوار مدرس، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام 084-33366888
قزوین خیابان پادگان، بین کوچه مهرداد و زاکانی 028-33357087
سنندج بلوار جانبازان 087-13286187
اردبیل استان اردبیل، بزرگراه شهدا 045-33258680
ارومیه  فلکه خیرین 044-33446803
قم استان قم، قم، خیابان شهید لواسانی 025-37727166
بیرجند خیابان شهدا، نرسیده به میدان شهدا 056-32221068
بجنورد بلوار شهدا، نرسیده به میدان شهدای گمنام 058-32212239
کرمان استان کرمان، بلوار فردوسی 034-32222691
اهواز خیابان مدرس، ساختمان ثبت اسناد و املاک اهواز 061-33722501
بندرعباس میدان فرودگاه، ابتدای بلوار امام خمینی ( ره )، روبروی دانشگاه فرهنگیان 076-33344527
زنجان خیابان صفا، جنب کلینیک نور، کوچه گنج خانلو 024-33115102
اراک بلوار آنجفی، نبش خیابان اخوت نهم 086-33136292
ساری میدان امام، بلوار آزادی 011-33361012
گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 21 017-32227847
همدان خیابان سعیدیه، نبش بلوار غنی زادیان 081-38211007
بوشهر چهار راه دادگستری 077-33328004
یاسوج خیابان شهید قدوسی 074-33232524
کردستان خیابان آیت اله کاشانی 087-33332821
زاهدان خیابان دانشگاه ، نرسیده به پل شهدای وحدت
کرمانشاه خیابان شهید مطاعی، نرسیده به میدان مطاعی، نبش کوچه هفتم و هشتم 083-38226544
رشت میدان انتظام 013-33461750
یزد اکرمیه 035-36260081

بخش های ثبتی در سایت اداره ثبت

بخش های ثبتی در سایت اداره ثبت

به منظور تسهیل در ارائه خدمات رسانی اداره ثبت شرکتها سامانه ای کارا تعبیع شده که در آن از مواردی چون ثبت شخصیت حقوقی و تغییرات و پیگیری های لازم برای شرکتتان مندرج شده است. در صورتی که تمایل داشته باشید شرکتتان را ثبت کنید و یا تغییراتی در صورتجلسات تنظیم شده ایجاد کنید این سامانه راهنمای شما خواهد بود. برای اطلاعات هرچه بیشتر شما تیم تحریریه و وکلای پایش ریز به ریز خدمات سامانه اداره ثبت شرکت ها را در ادامه توضیح می دهد تا راه را برای امور ثبتی شما تسهیل بخشد.

در ابتدای امر با وارد کردن نشانی اینترنتی irsherkat.ssaa.ir وارد صفحه مرتبط با لوگوی قوه قضائیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می شوید. این بدین معناست مکه تمامی گام های این سامانه زیر نظر سازمان قضایی دولتی بوده و هیچ کلاهبرداری یا اشتباهی در این سیستم جای ندارد.

در زیر لوگوی سازمان نواری مشتمل از گزینه های ثبتی را مشاهده می کنید که هر کدام از آن ها را بنابه تقاضای خودتان می توانید کلیک کنید.

در اول نوار ابزار سمت راست بالا گزینه تاسیس شخصیت حقوقی را مشاهده می کنید که همان منظور ثبت شرکت است، با کلیک بر روی آن و زدن گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی نوع شرکت مدنظرتان را انتخاب می کنید که بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاوران حقوقی در زمینه انتخاب نوع مناسب شرکت مشورت کنید سپس اقدام کنید زیرا آینده کاری شما و تعدد شرکا بسته به این موضوع دارد.

در صورت انتخاب نوع شرکت و زدن گزینه ادامه در پایین چپ صفحه وارد صفحه دیگری می شوید که باید تمامی فیلد های اطلاعات عمومی شرکت را وارد کرده که شامل مواردی مثل آدرس واحد ثبتی و سال مالی می شود که باید این موارد را قبلاً با شرکا و وکیل حقوقی خود بررسی کرده باشید.

دقت داشته باشید که تمامی فیلد های دارای * را تکمیل کنید. پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی گزینه گام بعدی را می زنید و وارد صفحه مختص به وارد کردن اطلاعات متقاضی می شوید که با دقت باید تمامی اطلاعات شرکا را درج کنید.

در گام بعد نام های انتخابی برای تایید و نام گذاری شرکت را درج میکنید و به صفحه بعد می روید.

حال نوبت آن رسیده که موضوع فعالیتتان را درج کنید سپس در گام بعدی میزان سرمایه تاسیس شرکت را تعیین و فیش های واریزی را ارائه کنید و سمت هر شخص در شرکت را تعیین کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات مذکور می توانید پیگیری های مرتبط را در همین سامانه انجام دهید و دیگر نیازی به مراجعه به اداره به صورت مستقیم نیست. حال دیدی که وجود سامانه اداره ثبت شرکتها چقدر به کار آمد.

به قول بزرگی اقدام درمان ترس و تنبلی عامل ترس است. پس ترس را کنار بگذارید و با قدرت به سوی اهدافتان قدم بردارید. نگران نباشید ما در تمامی مسیر حقوقی و ثبتی شرکتتان، ثبت تغییرات در شرکت و حتی پلمپ دفاترتان که از اقدامات پس از ثبت شرکتتان به حساب می آید یار و یاورتان هستیم. پس روی ما حساب کنید ما دوستدار حرفه و اهداف شماییم. به امید دیدارتان.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2  +  2  =