ثبت شرکت دکوراسیون داخلی به همراه شرایط و مدارک

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

این روزها به دلیل تنوع در وسایل تزئین و طراحی در منازل و محیط کار اشخاص بسیاری در جستجوی انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی حرفه ای هستند. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اصلاً چطور دفتر دکوراسیون داخلی بزنیم؟ برای ثبت این نوع شرکتها و تجارت در این حوزه باید تخصص کافی را بدست بیارید از این رو ما برای ارائه خدمات بهتر متن زیر را با موضوع مدارک و شرایط ثبت شرکت دکوراسیون داخلی تدوین کرده ایم که به یقین در انتهای متن به شخصه می توانید اقدام به ثبت شرکت کنید. با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی

در روزهایی که تنوع حرف اول را می زند با پیشرفت هر روزه طراحی داخلی ساختمان ها، متقاضیان زیادی برای ارائه خدمات به حرفه دکوراسیون و دیزاین داخلی جذب شده اند. حتی بسیاری از افراد با انتخاب رشته دانشگاهی دکوراسیون داخلی برای آینده خود شغل دیزاینر یا همان طراح را انتخاب می کنند. با توجه به ماهیت دکوراسیون داخلی مب توان آن را جزو شغل های مدرن و خلاقانه دانست که با تغییر در سبک زندگی می توان از نظر اقتصادی آن را مناسب درآمدزایی دانست.

شرکت های دکوراسیون داخلی در زمینه هایی مانند فروش محصولات دکوری، اکسسوری و تزئینات با اخرین متدهای طراحی فعال هستند. در منازل و ادارات می توان بخش هایی از طراحی دکوراسیون داخلی را به وضوح مشاهده کرد. دکوراسیون داخلی همان طراحی است که اغلب به صورت پروژه ای با فعالیت های انسانی و با تفکر طراحان معمار انجام می پذیرد.

اگر شما به دنبال نحوه ثبت شرکت دکوراسیون داخلی هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی می توانید در 7قالب قانونی شرکتهای تجاری اقدام کنید. در ایران بیشتر شرکتهای دکوراسیون از نوع سهامی خاص و مسئولیت محدود هستند و متقاضیان با ارائه مدارک مختص به ثبت این نوع شرکت ها اقدام به ثبت آن ها در اداره ثبت شرکتها می کنند.

اگر شما شرکت تولیدی مرتبط با دکوراسیون داخلی هستید باید این را در نظر بگیرید که مجوز های لازم را قبل از ثبت از وزارت صنعت ومعدن اخذ کنید. این را بدانید با فعالیت در حوزه دکوراسیون داخلی می توانید درآمد بالایی را کسب کنید.

انواع شرکت های دکوراسیون داخلی

شرکت های دکوراسیون داخلی می توانند در انواع مختلف شرکتهای تجاری به ثبت برسند، از این رو ابتدای امر باید با شرکای خود به یک توافق اجمالی برسید و نوع شرکت خود و تعدد شرکا را انتخاب کنید سپس با تشکیل مجامع عمومی موسس شرکت اقدامات مرتبط با ثبت شرکتتان را انجام دهید.

ما پیشنهاد می کنیم برای انجام امور دکوراسیون داخلی و خدمات رسانی در این حوزه، شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص را برگزینید زیرا این دو نوع شرکت از پرکاربردترین شرکتهای ثبتی به حساب می آید و به دلیل تعدد به نسبت کم شرکا و سهامداران گزینه مناسبی برای ثبت شرکت دکوراسیون شما خواهد بود.

اگر در زمینه ثبت انواع شرکتها اطلاعی ندارید ما در مجتمع ثبتی پایش راهنمای صفر تا صد شما خواهیم بود پس بدون اندکی تعلل با ما تماس بگیرید و مشاوره حقوقی به رایگان بگیرید.

خدمات شرکتهای دکوراسیون داخلی چیست؟

در شرکتهای دکوراسیون داخلی مواردی مانند طراحی و دیزاین مبلمان، فنگ شویی و طراحی چوبی مانند کمد و میز در محوطه منزل، معماری اتاق مانند اتاق نشیمن و چینش صحیح وسایل، استفاده از نقشه های سه بعدی قبل از اقدام به چینش طرح با هماهنگی صاحب کار انجام میگیرد. البته برای این کار باید تخصص کافی در زمینه هایی مانند هنر و معماری را نیز دارا باشید تا بتوان آن ها را پیاده سازی کرد.

شرکتهای دکوراسیون داخلی به صورت معمول باید نوع فعالیتی که تمایل به انجام آن دارند را در اساسنامه ذکر کنند تا با استناد به آن بتوان کاتالوگی از خدمات را مشاهده کرد و نوع نیاز را با برآورد اقدامات شرکت بصورت قرارداد پیاده سازی کرد.

شرایط ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

هر شرکت تجاری باید شرایط و خصوصیاتی که ادراه ثبت شرکتها تعیین کرده را در قالب قوانین ثبت شرکت بازرگانی رعایت کند. حال که دارید این مقاله را میخوانید تعداد بسیاری از شرکتهای تجاری در حال به ثبت رسیدن هستند که موارد مهمی که در ادامه در قالب شرایط ثبت شرکت ذکر می کنیم را رعابت کرده اند.

  • تعدد شرکا بر اساس نوع شرکت باید رعایت شود. برای مثال در شرکت با مسئولیت محدود نیاز به شراکت حداقل 2 شریک دارید.
  • اعضای شرکت باید بالای 18 سال ( سن قانونی) را دارا باشند.
  • سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت بر اساس نوعی که انتخاب می کنید باید در ابتدای امر ثبت شرکت تامین شود
  • داشتن کارت معافیت و یا پایان خدمت سربازی برای شرکای آقا الزامی است
  • قبل از اقدام به ثبت شرکت باید مجمع موسس تشکیل شود و اساسنامه شرکت توسط شرکا تایید شود.
  • نام انتخابی برای شرکت باید نوظهور باشد و از قبل به ثبت نرسیده باشد. همچنین نام باید بازتابی از فعالیت شما باشد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

برای ثبت شرکت با موضوع فعالیت دکوراسیون داخلی و معماری باید مدارک را با در نظر گرفتن نوع شرکتی که انتخاب کرده اید تدارک ببینید و در زمان مقرر آن را به ادارات مربوطه ارسال کنید. این مدارک را ما بر اساس شرکتهای پرکاربرد در قالب مسئولیت محدود و سهامی خاص شرح می دهیم با ما همراه باشید.

  • ارائه دو رونوشت از مدارک شناسایی اعضا مانند شناسنامه و کارت ملی
  • انتخاب نام مناسب با حرفه و ارائه در سامانه ثبت
  • تسلیم دو نسخه شرکتنامه رسمی تایید شده شرکت
  • ارائه دو برگه از تقاضانامه مربوط به ثبت شرکت با مسئولیت محدود یا سهامی خاص امضاشده توسط شرکا
  • تسلیم برگه تایید شده اساسنامه شرکت
  • تسلیم صورتجلسه تصمیمات در مجمع عمومی موسس
  • ارائه مجوزهای مربوطه برای فعالیت شرکت در صورت مجوزی بودن شرکت
  • در صورت ثبت شرکت سهامی خاص باید تا 35 درصد از سرمایه تاسیس شرکت را در حسابی بانکی تامین کنید.

نحوه ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

نحوه ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

به منظور ثبت شرکت دکوراسیون باید اقدامات مرتبط با آن را انجام داده و با ارائه مدارکی که در بالا به آن اشاره کردیم پرونده ثبتی را در اداره ثبت شرکت ها تشکیل دهید. در ادامه مراحل ثبت شرکت را به صورت مجزا شرح می دهیم تا راهنمای تخصصی شما برای پیمودن گام های ثبتی شرکتتان به شخصه باشد.

  1. ابتدای امر با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها نوع شخصیت متقاضی ثبت را مشخص می کنید. بهتر است قبل از هر اقدامی ، استعلامات مرتبط با شرکت و نام را بر اساس موضوع فعالیت انجام دهید.
  2. مشخصات شرکا و سهامداران برای ثبت شرکت را در فیلدهای مرتبط با ثبت شرکت سامانه وارد می کنید.
  3. با تعیین سال مالی شرکت گام بعدی را بر می دارید.
  4. اساسنامه شرکت که از قبل با تایید شرکا و سهامداران به تایید رسیده را در سامانه ثبت می کنید.
  5. با انتخاب 5 نام برای نام گذاری شرکتتان اقدام بعدی را به جهت ثبت شرکت دکوراسیون بر می دارید. بهتر است نام انتخابی متناسب با فعالیت شما باشد.
  6. پس از تسلیم تمامی مدارک در خواستی در سایت اداره ثبت باید منتظر بازرسی کارشناسان ثبتی اداره بمانید.
  7. با تایید مدارک ارسالی از سوی شما دیگر مشکلی برای از منظر قانون نخواهید داشت.
  8. پس از تایید مدارکتان باید آگهی تاسیس شرکت را در روزنامه رسمی انتشار داده تا به اطلاع عموم برسد.
  9. پس از انتشار آگهی و پرداخت هزینه های مرتبط با سرمایه تاسیس شرکت شناسه ملی برای شرکت شما صادر می شود.

انتخاب اسم برای شرکت دکوراسون داخلی

در صورت تمایل به ثبت شرکت دکوراسیون داخلی باید تمامی اقدامات خود را شرح داده و نام شرکتتان را با مشاوره اشخاص مجرب در این زمینه انتخاب کنید زیرا یک نام تجاری تا سال ها همراه تجارت شما خواهد بود و در صورت اشتباه یا سهل انگاری در انتخاب آن می تواند باعث دوری مشتریان از همکاری با شما را به دنبال داشته باشد.

حال اگر می خواهید نامی با سه سیلاب و خاص را برای شرکت دکوراسیون خود برگزینید تنها کافی است با کارشناسان حقوقی پایش تماس بگیرید و در ظرف چند دقیقه بهترین نام را انتخاب کرده و به ثبت برسانید.

هزینه ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

هزینه ثبت شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی دکوراسیون داخلی بسته به متقاضی ثبت و نوع شرکت با یکدیگر متفاوت است. باید این را در نظر بگیرید که اگر می خواهید شرکت دکوراسیون داخلی را با هزینه ای مقرون به صرفه به ثبت رسانید می توانید با کارشناسان مجرب ثبت شرکت پایش تماس گرفته و با شرح فعالیت خود تنها در چند ثانیه اقدام به ثبت شرکتتان کنید. این را بدانید ما در تمامی مراحل ثبت شرکتتان همراه شماییم و نمی گذاریم احساس سردرگمی کنید و بدون تخصص در مسیری گام بردارید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4  +  5  =